A DEPLAN, S.L. seguim amb la nostra política de millora i adaptant els nostres serveis a les necessitats i recursos dels nostres clients, així com a l’evolució tecnològica del moment. Por això, hem escomès durant el darrer any una sèrie de millores molt importants en el nostre Servei d’Actualització Legislativa on line DEPLAN LEGISLACIÓN per tal de poder oferir un millor servei, amb més prestacions i més qualitat.
A DEPLAN LEGISLACIÓN hem creat i implantat un nou sistema d’avaluació i actualització de compliment legal via web, i hem dotat de major connexió entre els requisits legals aplicables i el seu grau de compliment, així com les evidències i alertes associades, tot això dins la mateixa plataforma.
Tot el procés es realitza i actualitza directament a través de la web www.deplanlegislacion.com i la seva àrea personal.
A continuació, es presenten les principals novetats:
A la pàgina d’inici, trobaran les darreres novetats vinculades a la seva activitat (alertes personalitzades i nous requisits pujats), els butlletins de novetats legislatives (per poder consular mensualment la nova normativa publicada vinculada a tots els vectors identificats), així com la valoració global del seu compliment legal de una forma gràfica y visual. |
A l’àrea “Requisitos legales” trobaran classificada tota la normativa publicada vinculada a les diferents categories i vectors contractats, així com la possibilitat de consultar si de la mateixa existeixen requisits aplicables a la seva activitat. S’incorporen els següents filtres de cerca per tal d’agilitzar la seva consulta:
Marcant l’opció “Sólo mis requisitos” apareixerà llistada la normativa amb requisits d’aplicació a la seva activitat. El llistat conté el text legal complet, així com la/es fitxa/es de requisit/s vinculats al mateix.
A més de l’opció “Solo mis requisitos” existeix l’opció “No aplica” per aquells requisits que específicament li han estat avaluats com “No aplica”, bé perquè queden fora de l’abast d’aplicació definit per normativa o perquè a la seva activitat no existeix una determinada instal·lació, procés o servei.
A l’àrea “Gestión de Alertas” a més de crear, editar i confirmar les alertes que es requereixin com fins ara, és possible vincular-les als requisits legals d’aplicació a la seva empresa.
Les fitxes de verificació de Requisit Legal serveixen tant per valorar l’aplicació d’un determinat requisit a la seva activitat com per identificar i registrar l’estat de compliment del mateix (mitjançant una explicació de la situació actual i el pla d’acció en cas necessari).
EExisteix una fitxa concreta per a cada requisit identificat, a la que es poden vincular alertes, evidències i documents de recolzament per evidenciar el seu compliment.
A l’àrea “Gestión ECL” es troba la identificació de tots els requisits legals aplicables a la seva empresa (classificats per categories y vectors) així com l’avaluació de compliment dels mateixos especificant l’aplicació, la situació actual i, en cas necessari, el pla d’acció para assegurar el compliment.
Durant l’avaluació de cada requisit, dins de la fitxa de verificació d’un requisit, es podran anar vinculant alertes, evidències i documents que justifiquin el compliment d’aquest requisit.
La pàgina també disposa d’un filtre de compliment que permet identificar ràpidament aquells requisits que, per exemple, no es compleixen o que estan pendents d’avaluar.
Una vegada realitzada l’avaluació del compliment legal a través de la plataforma, es pot exportar el resultat generant un Informe de compliment legal en format pdf i guardar-lo a la plataforma como registre pel seguiment.